Stosik na wakacje :)

Witam, witam! W końcu udało mi się coś, co tak długo rozpracowywałam, mianowicie dodaję na bloga wakacyjny stos. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, z tabletu, więc czego się spodziewać, ale ... Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Stosik nie jest jakiś szczególnie bogaty, ale lepsze to niż nic. Zresztą nie liczy się tylko ilość, ale też jakość :)

Stosik pierwszy:



Od góry:

  • ,,Dziewczyny wojenne" Łukasz Modelski ( biblioteczka siostry ) - już przeczytane, za niedługo postaram się dodać recenzję
  • ,,Szmaragdowa Tablica" Carla Montero ( nagroda szkoły za pasek na świadectwie ) - już przeczytane, za niedługo recenzja
  • ,,Mgły Avalonu" Marion Zimmer Bradley ( prezent urodzinowy od cioci ) - przeczytane, zrecenzowane
  • ,,Mugole i magia" George Beahm ( biblioteka ) - zamierzam przeczytać, ale nie w najbliższych dniach, w końcu jestem fanką HP

Stosik drugi:



Od góry:
  • ,,Władca Pierścieni. Powrót króla" John R. R. Tolkien ( biblioteka) - jedna z moich ulubionych książek, mam ją jako wakacyjną lekturę na dodatkowy polski, więc ją sobie odświeżę :) WP nigdy za wiele
  • ,,Władca Pierścieni. Drużyna Pierścienia" John R. R. Tolkien ( biblioteka) - jw.
  • ,,Atramentowe serce" Cornelia Funke ( biblioteka ) - czytałam już kiedyś, ale pamiętam tylko, że mi się podobała, nic więcej
  • ,,Atramentowa krew" Cornelia Funke ( biblioteka ) - kolejna część trylogii Funke, gdy tylko znajdę czas to wypożyczę trzeci tom


Stosik trzeci:


Od góry:
  • ,,Niebo istnieje... Naprawdę!" Todd Burpo, Lynn Vincent ( moja własność ) - czytałam kilka dobrych opinii, a od jakiegoś czasu taka tematyka mnie interesuje
  • ,,Książe mgły" Carlos Ruiz Zafon ( biblioteka ) - przeczytana tuż przed wakacjami, postaram się w końcu dodać recenzję
  • ,,Gra Endera" Orson Scott Card ( biblioteka ) - jak wyżej
  • ,,Władca much" ( moja własność, już trochę wysłużona ) - lektura, której nie zdążyliśmy zrealizować i zaczniemy od niej nowy rok szkolny, już przeczytana, postaram się dodać recenzję


To by było na tyle książkowych rewelacji. Jestem z tego stosu mimo wszystko dość zadowolona.

Pozdrawiam
K.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka