Powitanie


Witam wszystkich, którzy postanowili tutaj zajrzeć. Mam nadzieję, że blog się rozkręci i znajdziecie coś ciekawego dla siebie. Nie mam żadnego doświadczenia, jeśli chodzi o prowadzenie bloga na blogspocie, więc z pewnością początki będą bardzo trudne. Mam nadzieję, że w końcu nauczę się obsługiwać bloggera i wszystko pójdzie tak jak tego bym oczekiwała.
Coś niecoś o mnie
Mam na imię Kasia. Liczę sobie trzynaście lat. Chodzę do I gimnazjum, czego nie trudno się domyśleć patrząc na mój wiek. Jestem niska i bardzo bym chciała urosnąć:) Zainteresowań mam wiele, ale głównie są to: czytanie książek, manga i anime, rysunek, muzyka ( konkretnie śpiew ), zwierzęta oraz historia. Moim marzeniem jest uczenie się w Hogwarcie ( już za późno, niestety ) i rozwijanie się w kierunku pisarskim, muzycznym bądź plastycznym. Jestem bardzo szaloną osobą, mającą humory i częste zmiany nastrojów. Uwielbiam się śmiać i mam spore poczucie humoru. Czasem bywam trochę złośliwa, ale cóż... Mam jednak szczerą nadzieję, że mnie polubicie. Możliwe, że w notkach pojawi się tajemnicza osobniczka o imieniu Tina. Nie martwcie się, to nie potwór z Loch Ness tylko mój ukochany pies:)
Mam jeszcze parę uwag:
  • Liczę na komentarze z konstruktywną krytyką, które wskażą błędy w notkach itd. Jeśli jednak twoim zamiarem jest napisanie jaka to jestem beznadziejna i nie poparcie tej tezy żadnymi dowodami, to nie wysilaj się, tylko naciśnij na czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu ekranu. Oszczędzisz nerwów i sobie i mnie.
  • Na blogu będą się pojawiać głównie recenzje książek. Jeśli jesteście zainteresowani od czasu do czasu może się też pojawić recenzja jakiegoś anime bądź mangi. 
  • Zachęcam do komentowania notek, aczkolwiek rozumiem, że ktoś może nie mieć możliwości bądź ochoty na dodanie komentarza. W każdym razie: do niczego nie zmuszam.
To już koniec mojego nudnego wywodu:)
Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego
Zakochana w książkach

2 komentarze :

  1. Witam w wirtualnym świecie moli książkowych :-) Kibicuję Ci i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Naprawdę Ci dziękuję za ten pierwszy komentarz. Recenzja już się ukazała. Zajrzę do Ciebie i z chęcią przeczytam twoje notki:)
      Pozdrawiam

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka